lördag 30 mars 2013

På loppis i Sundsvall

Idag tog jag svärmor och svägerskan en kort sväng för att se om det fanns någon öppen loppis. Det är ju en sådan där helg när man gärna vill ta en tur men det är svårt att veta om de som brukar ha öppet har det. Jag försökte titta på nätet och ringde upp några loppisar för att höra. Den enda som svarade var Magasinet och det var också den loppisen som var öppen av de tre vi besökte.

Det fanns mycket prylar där och inte dåliga priser. Helt ok enligt mig. Svärmor hittade en kruka och jag hittade två roliga ansiktskoppar, två 50-tals assietter, tre skålar i fallande storlek. Imorgon skall vi in på stan en sväng. Affärerna i centrum är visst öppna men vi får se om några av loppisarna i stan också är det.



  
"Shabbad Bänk" Säga vad man vill om detta. Jag säger: Nej tack!



Välfyllda hyllor






Söta muggar från Portugal. Känns som 60-tal.


Handtag i nacken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar