lördag 27 april 2013

Vilken vagn vill jag ha?

Jag känner mig lite uppjagad på grund av min retrovagnsjakt. Jag hade nog inte väntat mig att jag skulle få några bra napp. Genom en hjälpsam person på Retrovagns gruppen på facebook fick jag höra om en Emmaljunga 60 talare som jag ringde på. Den var kvar och de skulle hålla den åt mig i helgen så jag får fundera. Den finns i Skellefteå så jag har inte sett den, bara en bild. Nu måste man ju också bestämma sig för vad man gillar. Vill jag ha en RETRO eller en mer klassisk vintage om ni förstår. Orange eller sober mörkblå? Jag är ju egentligen en mer klassiskt lagd dam än färgsprakande brud. Det ringde en till igår kväll som hade en Emmaljunga från -68. Hon köpte den till sin dotter när hon föddes men enligt henne var den ordentligt sliten. Jag skall kolla på den på söndag i alla fall.

Idag firar vi min man som fyller 32 år. Många andra är på den stora Arcusloppisen i Luleå. Bara lite avis på er som far dit. God jakt!


Vad vill den här damen ha för vagn egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar