torsdag 20 juni 2013

Jag vann en klänning från Emmy!

Ibland är jag med och tävlar om saker, prylar och ting på Facebook. Jag har dock aldrig vunnit något, förrän nu! Jag såg en tävling från märket Emmy som har underbara kläder i vintagestil. Jag "Gillade" och "delade" som brukligt är.

Döm om min förvåning! Lycka och gamman, jag vann klänningen. Wohooo!

Den gången jag vinner, vann jag exakt det jag ville ha! Klänningen som jag vann var blå och hette "Charming charleston dress. Blue,dot/dash". När jag sedan fick mail från självaste Emmy själv så visade det sig att de inte hade min storlek av den klänningen. Snäll som hon var erbjöd hon mig en klänning i svart med vita prickar i samma modell, "Charming charleston dress. Black, dots" som säljs för 938:- på web shopen.

Idag fick jag hem klänningen men har tyvärr inte tid att fota den på ett sätt som den förtjänar. Den satt perfekt! Jag känner mig så otroligt glad och lycksam!

Gå in och kolla på alla vackra kläder på www.emmydesign.se
Märket har storlekar från 34 till 52. Hatten av för det!

Glad Midsommar till alla er retro- och vintageälskare!

 
 
 
Bilderna är lånade från www.emmydesign.se

4 kommentarer:

  1. Grattis till fin klänning! Kolla gärna RinoKlader på fb där du också kan vinna en klänning.

    SvaraRadera
  2. Tack hörrni! Det är verkligen jätteskoj att vinna ibland!

    SvaraRadera