måndag 8 juli 2013

Färggranna barnprylar på kupan

Sjukt nöjd är jag över de fina barnprylarna som jag fyndade på Kupan, Mariedal idag. Mest nöjd är jag över det fina juniorpåslakanet i blått med vita kaniner. De fina virkade haklapparna är bra för babysikel och har så härliga färger. Tur man har några knoddar på G i umgängeskretsen så man får handla småbarnssaker igen. Tröjan är från Polarn o Pyret. Inte så retro kanske men ett fynd likaså.
 
Elefantleksaken grabbade lillan tag i och vägrade släppa. Det är en speldosa som när man drar upp den också visar en rörlig bild. På baksidan finns en klocka. Praktisk också med handtag så man kan släpa med sig den överallt.
 
 
 
 
Snart är klänningen klar. Har bara fållen kvar sedan skall ni få se hur den blev. Känner mig riktigt nöjd faktiskt. Jag får se om jag gör en till eller om jag använder den fina klänningen som jag vann från Emmy. Den är svart med små vita prickar på. Vad tror ni? Kan man ha svartprickigt på ett bröllop? Det står ju valfri klädsel på inbjudan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar