onsdag 25 december 2013

Jag har visst varit snäll i år

Så var julafton förbi. Så snabbt det går! Man förbereder sig långt i förväg, lagar mat och slår in klappar, och så är det över i ett nafs. Jag firade med min familj i barndomshemmet och vi var väl allt som allt femton personer. 

Vi pratade, skrattade och åt mat i stora lass. Tomten kom på besök också. Det blev många paket att dela ut. Lillan fick många, många och jag hade visst även varit snäll i år. Mina vänner och familj känner mig väl. De vet vad jag gillar och samlar på. Jag blev riktigt paff och rörd över de fina klapparna.


 
Ljus stöpta i kakformar från Lillasyster
 
 
Dessertskålar från Lindshammar. Tack bästa S
 
 
Jag dog lite. Helt underbart halssmycke i silver och markasiter.
Från bästa Ambapali <3
 
 
Mammas lilla hjärta
 
 
Jag och Lillan
 
 
Hohoho Finns det några snälla barn här?
 
 
Lillan fick sin första Barbiedocka. Den hade en massa glittrande klänningar.
Jag hade hittat en dockgarderob på loppis för en tid sedan som passade perfekt.
 
 
Lite "27 Dresses" över den här bilden (om ni sett filmen förstår ni)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar