måndag 18 november 2013

Och vinnaren är...

Nu har jag korat en vinnare! Den som vinner Reseguide till 50-talet samt Nya Reseguiden till 50-talet är....

Tattatttaaa, pukor och trumpeter!!!

Ekomamman

Med den bästa motiveringen:

"Åh, vilka fina böcker. Jag separerade i sommar och som ensamstående mamma med tre små barn kommer jag inte att ha råd eller ork att åka på dyra och stora familjesemestrar. Snarare ser jag fram emot att packa in ungarna i bilen och ge mig ut på vägarna med avstamp från Umeå och låta slumpen styra vart vi hamnar. Att hitta små mysiga caféer, loppisar, museer osv längs vägen är förstås en stor del av nöjet och därför hoppas jag lägga vantarna på dessa böcker som kan guida mig och kidsen rätt nästa sommar."

Grattis Ekomamman!!

Jag hoppas att du får god användning av böckerna i din planering inför kommande semestrar med dina guldklimpar.

Hör av dig via min mail Anemondemon@gmail.com och lämna dina kontaktuppgifter så skickar jag böckerna till dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar