tisdag 29 oktober 2013

Småsaker från kupan

Det börjar lacka mot jul. Detta år är jag hopplöst sent ute med julklapparna. Jag har bara några små klappar klara. Loppisfyndade julklappar är ju de bästa, personliga, unika, återbrukade, miljövänliga och börsvänliga.
 
Jag hittade några fina små saker på kupan idag varav några blir julklappar. Denna gång lyckades jag komma när de körde runt vagnarna med nya sakerna som de fyller på butiken med. Efter att ha frågat om det var ok kikade jag i en av vagnarna och hittade en söt gul plastskål med röda hjärtan.
 
 
Tre berlocker i silver. Det lönar sig att rota runt i femkronorsburkar ibland.
 
 
Barnbestick till Lillan
 
 
Den gula skålen med hjärtan och en djuptallrik, Ornamin Gustavsberg.
 
 
I retroavdelningen hittade jag detta fina brickband. Röd med blå äpplen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar