söndag 3 maj 2015

Lådor med retro

Iordningställandet i nya huset går långsamt men stadigt. Mestadels är det tråkiga kartonger men ibland är det roligt att packa upp. När man får öppna lådor märkta retro sängkläder är det liksom lite enklare. Jag är verkligen helt såld på dessa vackra blommiga och mönstrade textiljuveler. Med dessa i linneskåparna känner jag mig rik. 

Med en liten bäbis hinner man sällan iväg och loppar men idag blir det äntligen en ordentlig loppisrunda. Först Nolia som har öppet 11-15 och sedan Östra paviljongerna som har öppet 13-16. 







Nu går det även framåt med planeringen av Umeå Retromarknad. Även i år kommer vi att hålla till i de ljusa och rymliga lokalerna på Dragonskolan. Den 6 september går evenemanget av stapeln. I år har vi dessutom utökade öppettider, 11-16, så att ni får mer tid på er att fynda. Vi planerar även att ha fler försäljare för att maximera utbudet. 

Besök gärna vår hemsida Umeå Retromarknad och håll koll på vårt evenemang på Facebook för ytterligare information.




Om ni vill se mer bilder på retroprylar samt se vad jag företar mig så besök min instagram
@vintagespyglass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar