söndag 2 februari 2014

Efterfest på Klubb Modärn

Lördagen den 18 januari bjöd på underhållning i form av Klubb Modärn. Tyvärr hade jag inte lyckats få biljetter till Vauduville 2014 tidigare på kvällen men det hindrade inte mig att spöka ut mig på bästa 20´talsvis och bege mig ned på stan. Klubb Modärn var Vaudevilles efterfest så även fast jag inte fick se uppträdandena så fick jag en glimt av de som uppträdde. Det var ett mångfald av vackra människor i vackra kostymer.

Även vi på Kubb Modärn fick njuta av dansframträdanden och musikuppträdanden under kvällen. The Pumkin Orchestra och Yhe Gravedigger and the Teacher var två av framträdandena som också höll hög standard. Det var dans, fest och gamman till 02.00. Självklart fick jag lov att föreviga det hela genom fotografi. Här kommer en bildkavalkad.


Så här såg jag ut kvällen till ära.







Einar, Alexander, Ewelina och jag


Vilket vackert herrskap


Vilken präktig mustasch Herr Fahlander


Ingen sätter sig på fröken Lundholm. I egensydd klänning minsann. 
Vilket talangfullt och företagsamt fruntimmer


Einar i hög hatt. Stiligt Stiligt


Ljuva fröken Ulrika Åkerlund


Fryntliga damer. Jag, Nini Suwapathara Bäckström, Emma Arvius, Frida Hvegholm


Herr och fru Bäckström



I Lokalens foajé stod Daniel Lund och fotograferade besökarna. 
Han tog en fin bild på mig. Gå in och kika på Daniels blogg.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack. Det är så kul med sådana här evenemang då man kan blåsa på ordentligt. Älskar att klä upp/ut mig!

      Radera